Togg, 2024 yılında kullanıcılarla 30 bin 93 adet aracı buluşturmayı hedeflerken, trafikteki toplam T10X sayısı 49 bin 676’ya ulaştı.
YÜZDE 53,6’LIK ARTIŞ
Togg tarafından yapılan açıklamada, Türkiye’nin doğuştan elektrikli ilk otomobili olan T10X’ın her yıl daha fazla kullanıcıyla tanıştığı belirtildi. 2023 yılında 19 bin 583 adet satış rakamına ulaşan Togg, 2024 yılı boyunca 5 bin 732’si aralık ayında olmak üzere toplamda 30 bin 93 adet T10X’i kullanıcılarla buluşturdu. Böylelikle T10X’ın trafikteki toplam sayısı, 2024’te önceki yıla göre yüzde 53,6 artış göstererek 49 bin 676’ya yükseldi.
TOGG YENİLİKLERLE BÜYÜMEYE DEVAM ETTİ
T10X dışında, Türkiye’de uçtan uca kesintisiz, temiz ve yüksek performanslı şarj hizmeti sunan Trugo da 81 ildeki yüksek hızlı DC şarj istasyonları ile 842 yüksek hızlı şarj cihazı ve 1684 sokete ulaştı. Ayrıca, AC istasyonlarının sayısı 363’e çıkarıldı. Togg’un dijital platformu Trumore, 2 milyonun üzerinde kullanıcı sayısına ulaşırken, 2024’te yenilikler ile büyüme göstermeye devam etti.
MODE ART EN ÇOK İNDİRİLEN UYGULAMA OLDU
T10X’i dinamik bir sanat galerisine dönüştüren Mode Art, Trumore platformunda en çok indirilen uygulama oldu. Ayrıca, lokasyon bazlı akıllı hizmetler sunan Trumore Gez, T10X deneyimini yapay zeka efektleri ile zenginleştirerek fotoğraf kareleri üreten AI Kamera ve AI Radyo da kullanıcılar arasında büyük ilgi gördü.
Trumore, kullanıcıları yıl boyunca “Kelime Yansıt”, “TRT Bil Bakalım”, “Kelime Avı” ve “Okçu” gibi oyunlarla eğlendirirken, çocuklar “Twin” uygulaması ile sürdürülebilirlik ve çevre bilinci edindi. “TRT Çocuk Oyun Dünyası” ile eğlenen çocuklar, “TRT Çocuk Kitaplık” sayesinde daha fazla kitap okudular ve “Anaokulum” uygulaması ile daha fazla eğitim materyaline erişim sağladı. Kullanıcılar, Youtube ile videolar, fizy ile müzikler, TV+ ile filmler ve D-Smart GO ile diziler izleyerek keyifli zaman geçirdi. Ayrıca, Migros, Trendyol ve sahibinden.com üzerinde alışveriş deneyimleri yaşadılar.