Yeni dönemde faaliyetlerine Teads markasıyla devam etmeye hazırlanan şirket, reklam teknolojilerine odaklanarak yayıncılar ve reklamverenler için daha etkili çözümler sunmayı amaçlıyor.
REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK DÖNÜŞÜM
Gerçekleşen satın alma işlemiyle birlikte toplam işlem değerinin yaklaşık 900 milyon dolar olduğu belirtilirken, Outbrain CEO’su David Kostman, bu birleşmenin reklamcılık sektöründe önemli bir dönüşüm yaratacağını ifade etti. Kostman, “Markalaşmadan satın almaya kadar tüm süreçleri kapsayan, çok daha güçlü bir platform oluşturuyoruz,” diyerek yeni Teads’in 10 binden fazla yayıncı ve 20 binden fazla reklamverenle işbirliği yapacağını duyurdu.
Birleşmenin ardından şirketin eş başkanı Jeremy Arditi, açık internetle sağlanan fırsatların en iyi şekilde değerlendirilmesi için bir ekosistem oluşturacaklarını aktardı. Arditi, “Tüm paydaşlarımız için daha etkili ve güçlü bir reklam ağı kurmayı hedefliyoruz,” şeklinde konuştu.
Bu satın alma işlemi, Outbrain’in küresel reklam teknolojisi alanındaki konumunu pekiştirirken, reklamcılık sektöründe de önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor.
