Döner sektöründe öne çıkan markalardan biri olan Maydonoz Döner, A.C.E Awards 2025 Ödülleri’nde müşteri memnuniyeti kategorisinde ödül kazandı.
Şikayet Var tarafından organize edilen A.C.E Awards 2025 Ödülleri, müşteri memnuniyetine önem veren markaları onurlandırmak amacıyla gerçekleştirildi. İstanbul’da düzenlenen ödül törenine Türkiye’nin önde gelen markaları ve temsilcileri katılım gösterdi. Restoran sektöründe müşteri memnuniyetine verdiği önemle dikkat çeken Maydonoz Döner, etkinlikte ‘Silver’ ödülüne layık görüldü.
Maydonoz Döner’in ödülünü alan Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Eray Akıncı, müşteri memnuniyetine olan yaklaşımlarını şu sözlerle aktardı: “Dünyanın en büyük döner zinciri olma hedefimizde, müşteri memnuniyetini her zaman öncelikli kılıyor, bu konudaki çözüm odaklı çalışmalarımıza önem veriyoruz. Ekibimiz, gelen geri dönüşleri hızlı bir şekilde ele alarak, sorun potansiyeline sahip durumları mutlu müşterilere dönüştürmek için yoğun çaba sarf ediyor. Şikayet Var ile işbirliği içerisinde geçen bir yıl boyunca, birçok sorunu çözüme kavuşturduk ve bu ödül bizi oldukça motive etti.”
Müşteri memnuniyeti süreçlerinin sorunlar ortaya çıkmadan önce başlaması gerektiğine vurgu yapan Akıncı, “Müşteri memnuniyetini yalnızca yaşanan aksaklıkların tazmini ya da özürle açıklamak yeterli değil. Şikayet Var ekibinin sağladığı veriler sayesinde bu süreçleri daha net anlayabiliyoruz. Bu kadar fazla şubeye sahip olup az şikayet alabiliyor olmamız, operasyon ekiplerimizin sorunları önceden öngörmesi ve etkili bir şekilde sahayı yönetmesinin sonucudur. Ekibimiz, sahip olduğu tecrübe ve öngörüler ile şubelerde sürekli uyguladıkları denetleme mekanizmalarıyla şikayet sayılarını en aza indirgiyor.” şeklinde konuştu. – İSTANBUL